#zasespolu
Zadání
Loreal v době lockdownů potřeboval upozornit na brzké znovuotevření kadeřnických salónů. Cílem kampaně bylo ukázat, že salón je bezpečné místo a že kadeřníci jsou jedni z umělců, kteří nemohou díky restrikcím tvořit.
Řešení
Výsledkem je kampaň #zasespolu, která byla L’Oréal označena jako nejlepší národní kampaň všech značek a rozeslána po celém světě jako případová studie.
Příběh kampaně byl o tom, že v době restrikcí nebylo možné, aby se kadeřnící potkávali se svými klienty. Bylo tedy potřeba tento kontakt zprostředkovat jinak a dodat kadeřníkům tolik potřebné povzbuzení.
Objeli jsme známe osobností české kreativní scény a položili jim jednoduchou otázku: “Co pro vás znamená váš kadeřník?” Následně jsem vylákali kadeřníky do studia pod zíminkou natáčení videa o bezpečnosti v salónech. Ale pravý důvod byl jim pustit dojemné výpovědi svých klientů.
Emoce kadeřníků se nám dokumentárně podařilo zachtit. Ty pak hráli hlavní roly v hero shotu kampaně, který bežel na všech sociálních sítích
Cílem bylo dovést diváky na speciálně vytvořený web www.centrumpodporykaderniku.cz, který soustředil na jednom místě všechny důležité informace o opatřeních Covid 19.
Dopad:
500 000 zobrazení za 2 týdny
Doručili jsme:
4 neplacená pokrytí v lokálních médiích
Kolik:
10 produkčních dnů
Date: