WCH REBRAND
Zadání
Po akvizici firmy Westfield francouzskou společností Unibail-Rodamco SE došlo ke sloučení obchodních center pod jeden brand Unibail-Rodamco-Westfield. Tím došlo k postupnému přejmenování a sjednocení identity obchodních center po celém světě. V září 2019 bylo Centrum Chodov vybráno mezi jedno z deseti vlajkových evropských obchodních center, které projde novou brandovou identitou. Cílem bylo připravit české zákazníky na nové změny a seznámit je s benefity, které z akvizice pramení.
Řešení
Vzhledem k tomu, že značka Westfield ve světě značí vysokou úroveň služeb, velkou škálu mezinárodních značek a zkušenosti z pořádání velkolepých zážitkových akcí, strategií kampaně bylo představit veškeré výhody, které pramení z rebrandingu centra pro koncového zákazníka a seznámit jej s benefity nového věrnostního programu Westfield club.
Postupně jsme začali komunikovat změnu jména a loga obchodního centra z Centra Chodov na Westfield Chodov, které bylo klíčové v nové brandové identitě vzhledem k nízké toleranci českého zákazníka na změny a na nové anglické názvy. Zároveň jsme představili novou komunikační evropskou kampaň Come Together pro nově rebrandovaná centra, která měla vyzobrazit obchodní centra Westfield jako místo, které slouží k setkávání lidí, zábavě nákupům a mnohem více.
Vyvrcholení celé kampaně bylo uskutečnění hudebního koncertu Clean Bandit na střeše obchodního centra k příležitosti slavnostního otevření Westfield Chodov. Pro zákazníky Westfield Chodov byly volně dostupné vstupenky na britskou elektronickou skupinu Clean Bandit na portálu Ticketstream, ke kterým jsme uspořádali soutěž o osobní setkání s kapelou Clean Bandit. Cílem kampaně bylo extenzivně odkomunikovat návštěvu světové hudební kapely na sociálních sítích, předskokana koncertu Ewu Farnou a moderátora akce Leoše Mareše a přilákat co nejvíce zákazníků do rebrandovaného obchodního centra díky speciálním akcím a nabídkám prodejen Centra.
Date: