Favi TVC 2022

Zadání

Favi v kampani pro rok 2022 potřebovalo zvýšit spontánní znalost značky a komunikovat, proč by uživatelé měli využívat Favi. Zasadní bylo přehledně vyzobrazit, jaké jsou výhody Favi na trhu nábytku. Veškerá komunikace měla nést brand-hardsellový charakter.

 

Řešení

Strategie kampaně bylo vytvořit jednoduchý koncept, kterým jde komunikovat všechny výhody Favi. K tomu nám skvěle posloužil trend “před a po” ze sociálních sítí.

Na trend jsme navázali 12 unikatními TVC spoty, které ukazují divákum výhody vyhledávače nábytku Favi. Rozsah kampaně nám dovolil nasazovat spoty postupně podle aktuálního ročního období a potřeb marketingového teamu Favi. Například na jaře se bude komunikovat kategorie zahrada, nebo balkón. A naopak v zimě bude Favi nasazovat spoty komunikující “Favi šetří čas”, slevy, nebo jak přehledně filtrovat.

Druhou fází kampaně, bylo přenést koncept “před a po” zpět na sociální sítě. Zde jsme předali hotový koncept influencerům Favi, tak I bežný uživatelům, kteří pak natáčeli svoje reálné proměny domů a bytů.

Udělali jsme:

12 unikátních TVC reklam

4 adaptace celé kampaně do 4 zemí světa:

CZ, SK, HU, RO

Dopad:

+40% nárust v hledanosti značky

Date: