Děj se vůle
Zadání
Po 7 letech v kreativním businessu vytvořit svůj produkt, na kterém aplikujeme vše, co jsme si kdy naučili. Mít tak jedinečnou příležitost si na vlastní kůži vyzkoušet, jak by marketingová komunikace vypadala bez kompromisů.
Řešení
V 2 měsíčním sprintu jsme vytvořili kompletně nový produkt a Brand. Od nápadu, výroby, pricingu až po marketing, distribuci a produkci finálního eventu. Výsledkem je vánoční dárek pro náročné, který je o zážitcích, překvapivých momentech a volbách, které nejde vzít zpět.
Naše dny se monotónně opakují. Pracujeme, jíme, spíme a málokdy zažijeme něco nového, vzrušujícího, něco, co by nás vytrhlo z každodenní rutiny a vrylo se nám do paměti.
A přesně z tohoto důvodu vznikla Děj se vůle. Projekt, jehož cílem je vnést do života trochu náhody a překvapení. Prožít den, jak by vás nenapadlo. Přemýšlet o věcech, na které jste neměli čas. Vyrazit na akci, na kterou byste se jinak nedostali, ovlivnit život někomu ve vašem okolí nebo podniknout věc, kterou byste bez vnějšího pošťouchnutí nezažili.
Výsledný produkt – balíček, nebo obálka Děj se vůle obsahuje deset obálek, které zpestřují dny několika dalších měsíců. Každá obálka má na sobě napsáno, v jaké životní situaci ji máte otevřít a před otevřením každé z nich se stačí zhluboka nadechnout a říct si “Děj se vůle!”.
3x vyprodáno
1x Forbes recommended
250 lidí na závěrečném eventu
Date: