Lady Gaga ONLINE

Zadání

V září 2021 poskytlo Westfield Chodov svým zákazníkům možnost setkání s Lady Gaga, která připravila online hudební vystoupení exkluzivně pro obchodní centra Westfield. Vystoupení bylo uspořádané na základě rebrandingu dalších obchodních center Westfield a uvedení zpěvaččina nového jazzového alba Love For Sale, které nazpívala s Tony Bennettem. Vzhledem k pandemickému období, kdy nebylo možné pořádat velké společenské akce v jednotlivých centrech, společnost Westfield uskutečnila online představení pro nová rebrandovaná centra a pro již stávající centra Westfield, mezi které patří v České republice i Westfield Chodov.

Cílem kampaně byla akvizice nových členů do věrnostního programu Westfield club a upevnění pozice značky Westfield jako obchodního centra, které je schopné svým zákazníkům poskytnout přesah na vysoké úrovni. Online vystoupení Lady Gaga proběhlo na dvou rovinách, jednak bylo vysíláno pro vybrané hosty, influencery a návštěvníky ve slavnostním duchu na střeše Westfield Chodov nebo měli zákazníci Centra možnost pustit si online vystoupení z pohodlí domova na streamovací platformě.

 

Řešení

Stěžejním bodem kampaně bylo striktní dodržování pravidel a jednotné komunikace stanovené mateřskou společností a týmem Lady Gaga. Cílem strategie bylo navrhnout dlouhodobou komunikaci, která povede k akvizici nových zákazníků Westfield Chodov.

Komunikace probíhala na sociálních sítích pomocí statických i animovaných vizuálů, video upoutávek, newsletterů, countdownů a soutěží o osobní vzkaz od Lady Gaga a brandové produkty zpěvačky. Do kampaně byly zapojeny dvě známé influencerky, Monika Bagárová a Sharlota, které jsme navrhli jako adekvátní influencerky k odpromování hudebního eventu.

Klíčem úspěchu bylo extenzivní testování promo kampaní, vyhodnocování metrik na denní bázi, přealokování budgetu a optimalizace kampaně na základě získaných dat. Na základě naší práce jsme se umístili na předních příčkách výsledků kampaně Lady Gaga v porovnání se všemi zapojenými centry z celého světa.

Imprese:

25,000,000

Reach:

2,000,000
+1000 nových členů věrnostního programu

Date: